UKK – Ostaminen

UKK – ostaminen – usein kysyttyjä kysymyksiä

Onko sivuille pakko rekisteröityä?

Ei ole pakko rekisteröityä, vaan voit ostaa tuotteita myös rekisteröitymättä. Meillä on käytössä pikakassa, joka nopeuttaa ja helpottaa ostamista.

Tiliäni on veloitettu kaksi kertaa! Voitteko auttaa?

Olemme pahoillamme, jos näin on päässyt käymään! Maksamiseen liittyvissä ongelmissa voitte olla suoraan yhteydessä maksujen välittäjään, Klarnaan. Klarnan sivuille tästä linkistä. Klarnan sivuilta löydät UKK-palstan, chatin ja asiakaspalvelun muut tiedot.

Minulla on kuponkikoodi, miten käytän sitä?

Valitse haluamasi tuotteet verkkokaupasta. Kun siirryt ostoskori-näkymään, löytyy sieltä kenttä ”coupon code” koodin syöttämistä varten. Syötä kupongin koodi kenttään, paina ”apply coupon” ja ostoskorin loppusumma pienenee. Jos kohtaat ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten voin palauttaa tuotteen?

Verkkokaupasta tilattuja tuotteita voi palauttaa Postiin. Me maksamme palautusten lähetyskulut, kun noudatat palautusohjeita. Saat paketin mukana palautuslomakkeen, täytä se ja liitä palautukseen mukaan. Jos olet hukannut palautuslomakkeen, voit tulostaa uuden tästä. Muista pakata palautus huolellisesti. Kirjoita paketin päälle 648480/ ASIAKASPALAUTUS.  Posti ohjaa paketin takaisin meille verkkokauppaan. Palauta myyntikelpoinen tuote 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.